De fem mest stillede spørgsmål

Hvordan håndteres vare uden stregkode?
Der er 3 muligheder hvis du har varer uden stregkoder
  • Fortsæt uden stegkode - her kan man bruge overstyringsfunktionen på scanneren og dermed gennemtvinge pluk.
  • Påfør stregkode - lagersystem har mulighed for at genererer og printe stregkoder til labelprinter - således de nemt kan påføres produktet.
  • Brug lokaltionen som stregkode. Her bruges lokationens stregkode som stregkode for pluk af varen på lokationen.
Hvad sker der når en ordre slutscannes?
Der er flere muligheder for opførsel afhængig af konfiguration og setup, men generelt vil det være mulighed for følgende:
  • Foretag capture på betalingsgateway (hvis online betaling)
  • Afslut ordre i lagersystem
  • Overfør til ERP/Regnskab og bogfør
  • Send email til kunde med TrackTrace & faktura
  • Afslut ordre i originalsystem (webshop)
Hvorfor vises varens navn med rød skrift på håndscanneren?
Når varens navn vises med rød skrift på håndscanneren, er det fordi der mangler stregkode på varen.

Hvis du benytter Lagersystem.dk sammen med E-conomic skal du kontrollere at der står en stregkode i stregkodefeltet på varen i E-conomic.
Giver systemet besked til slutkunden?
Ja, systemet kan sættes op til at sende en email til slutkunden når ordren bliver slutscannet af lagermedarbejder. Så sender systemet en email om at ordren er færdigpakket og klar til afsendelse, beskeden indeholder tracktrace koder og tracking link til den brugte fragtleverandør. Der kan også være mulighed for at vedhæfte pdf faktura.  
Kan systemet sende til udlandet?
Systemet laver automatisk udlandsforsendelser ved fragtleverandøren hvis ordrens leveringsadresse er i udlandet.
Hvis du sender uden for EU er det muligt ved nogle fragtleverandører at påføre tarifkoder og foretage elektronisk indfortoldning.
Ring herom for nærmere aftale.