De fem mest stillede spørgsmål

Hvordan håndteres vare uden stregkode?
Der er 3 muligheder hvis du har varer uden stregkoder
  • Fortsæt uden stegkode - her kan man bruge overstyringsfunktionen på scanneren og dermed gennemtvinge pluk.
  • Påfør stregkode - lagersystem har mulighed for at genererer og printe stregkoder til labelprinter - således de nemt kan påføres produktet.
  • Brug lokaltionen som stregkode. Her bruges lokationens stregkode som stregkode for pluk af varen på lokationen.
Hvad sker der når en ordre slutscannes?
Der er flere muligheder for opførsel afhængig af konfiguration og setup, men generelt vil det være mulighed for følgende:
  • Foretag capture på betalingsgateway (hvis online betaling)
  • Afslut ordre i lagersystem
  • Overfør til ERP/Regnskab og bogfør
  • Send email til kunde med TrackTrace & faktura
  • Afslut ordre i originalsystem (webshop)
Hvorfor vises varens navn med rød skrift på håndscanneren?
Når varens navn vises med rød skrift på håndscanneren, er det fordi der mangler stregkode på varen.

Hvis du benytter Lagersystem.dk sammen med E-conomic skal du kontrollere at der står en stregkode i stregkodefeltet på varen i E-conomic.
Giver systemet besked til slutkunden?
Ja, systemet kan sættes op til at sende en email til slutkunden når ordren bliver slutscannet af lagermedarbejder. Så sender systemet en email om at ordren er færdigpakket og klar til afsendelse, beskeden indeholder tracktrace koder og tracking link til den brugte fragtleverandør. Der kan også være mulighed for at vedhæfte pdf faktura.  
Kan systemet sende til udlandet?
Systemet laver automatisk udlandsforsendelser ved fragtleverandøren hvis ordrens leveringsadresse er i udlandet.
Hvis du sender uden for EU er det muligt ved nogle fragtleverandører at påføre tarifkoder og foretage elektronisk indfortoldning.
Ring herom for nærmere aftale.
Kan i lave returlabels?
Ja, system kan generere returlabels til bl.a. PostNord, GLS, Bring og DAO.
Returlabels kan generes i systemet og sendes til kunden, eller sættes op til automatisk at genereres og vedlægges følgeseddelen.
Kan systemet printe nye ordrer automatisk?
Ja, autoprint kan downloades og installeres på en PC'er på lageret. Programmet får automatisk besked fra lagersystem når der kommer nye ordre ind til håndtering, og udskriver på den valgte printer. 

Systemet kan printe følgeseddel på A4 printer og automatisk generere fragtlabel og printe på Zebra GK420. 

Derudover er der også mulighed for dobbeltsidet print på A4 for kombineret følgeseddel og fragtlabel.
Hvordan håndteres afhentningsordrer?
Hvis du tilbyder afhentningsordre genereres automatisk en almindelig 190mm label med oplysninger om ordrenummer, navn og telefon på afhenter samt evt.  kundenotat. Således det er nemt at finde pakken når kunden afhenter deres ordre.
Understøtter i udleveringssteder?
Ja, vi undersøtter udleveringssteder (pakkeshops) for PostNord, GLS, DAO & Bring. 
Er det muligt at leje flere håndscannere til peak-perioder?
Ja, der er mulighed for at leje håndscannere såfremt vi har flere til rådighed. Op til jul og black friday kan det være en fordel at booke håndscannere i god tid.