Lagersystem automatiserer en lang række processer, når du modtager varer fra din leverandør. Systemet er bygget sådan, at det kan hjælpe dig, ved at sørge for dine populære produkter genbestilles på det rigtige tidspunkt, så du altid har fyldte hylder til dine kunder.
Systemet hjælper dig med ved at lade medarbejderen indscanne varer ved modtagelse så indkøbsordre og antal kan valideres, på den måde sikrer du dig, at du får præcis de vare, du har bestilt.
Du får også styr på din fakturering, og vi gør det så let som muligt for dig, når du modtager nye vare til dit lager. Hvordan din proces bliver i praksis afhænger af dine øvrige løsninger, men vi står klar til at hjælpe dig, så du hurtigt og effektivt kan bruge Lagersystem til at optimere dit lager og automatisere så mange af dine processer som muligt.
Med Lagersystem har du altid styr på hvor meget, der ligger på lageret.
Når du får en ny vare, skal den oprettes i webshoppen/ERP-systemet, før den kan lægges på lager i Lagersystem. Når du har oprettet din vare, kan du herefter vælge eller oprette lagerlokationer for den.
Du kan altid oprette varemodtagelse ud fra en minimumsbeholdningsrapport eller en genbestillingsrapport. På den måde kan Lagersystem hjælpe dig med at holde din lagerbeholdning opdateret.
Det er vigtigt varemodtagelsen bliver oprettet i Lagersystem, så systemet ved hvad der forventes at komme på lager. I de systemer der tillader det, oprettes varemodtagelse automatisk ud fra leverandørordre i dit økonomisystem. I nogen integration skal der i stedet oprettes varemodtagelser ud fra en csv-fil eller et excel-ark, som kan genereres fra dit økonomisystem.
Med håndscanner og rapporteringsværktøjer får du redskaberne til at gøre dit lager så effektivt som muligt.
Lagersystem holder styr på din lagerbeholdning, så du ved præcis, hvad du har på hylderne.
Lagersystem sikrer dig mod fejlpluk og fejlforsendelser til fordel for både kunderne og din virksomhed.