Betalingsmodel og opstartspris - derfor elsker kunderne Lagersystem

Med Lagersystem betaler du kun for det, du bruger. Dine regninger er bagudbetalte, og du betaler dermed kun for de ordre du håndterer gennem systemet. Du bliver således ikke bundet på en dyrere løsning, hvis din virksomhed en måned sælger for mindre. På den måde sikrer du dig, at dine omkostninger følger din omsætning.

Når du køber en implementering af Lagersystem, får du altid en kortlægning af dit nuværende setup samt implementering og undervisning i brug af systemet. Vi inkluderer 6 måneders gratis support i vores onboarding, så vi sikrer, at du kommer godt i gang med dit nye Lagersystem.

Opstartsprisen afhænger af din opsætning – kontakt os.

Opstartspris fra 8.000 kr.

Betalingsmodel for Lagersystem

Din webshop har højsæson i december og modtager 2400 ordrer i Lagersystem, du bliver derfor faktureret 2599 kroner ved månedens udgang. I januar er der mere stille, og din webshop modtager her 30 ordrer. Ved månedens udgang bliver du derfor kun faktureret 299 kroner.

Du betaler altså altid efter hvor mange ordrer, du modtager – det mener vi er mest fair.

0 - 49 ordrer/md

299,00DKK

50 - 149 ordrer/md

599,00DKK

150 - 249 ordrer/md

699,00DKK

250 - 499 ordrer/md

899,00DKK

500 - 999 ordrer/md

1199,00DKK

1000 - 1999 ordrer/md

1599,00DKK

2000 - 4999 ordrer/md

2599,00DKK

> 5000 ordrer/md

50 øre/ordreDKK

Spørgsmål til priser?

Kontakt os på: 39 39 13 10

Spar mandetimer

Med håndscanner og rapporteringsværktøjer får du redskaberne til at gøre dit lager så effektivt som muligt.

Automatiser din lagerliste

Lagersystem holder styr på din lagerbeholdning, så du ved præcis, hvad du har på hylderne.

Få gladere kunder

Lagersystem sikrer dig mod fejlpluk og fejlforsendelser til fordel for både kunderne og din virksomhed.

Hør mere om hvordan Lagersystem kan optimere
din virksomheds lagerstyrring.

Book en online demo med det samme!
Book en fysisk demonstration i showroomet i Aalborg
Bestil Lagersystem med det samme!